Ψευδώνυμο ή ηλεκ. διεύθυνση
Συνθηματικό
Πατήστε το βελάκι περιήγησης για επόμενο διάδρομο
Η QR STAND είναι μια εταιρεία που ακολουθώντας τις ραγδαίες εξελίξεις στο χώρο της τεχνολογίας έχοντας καινοτόμο πνεύμα και προοπτική, παρέχει αξιόπιστες επιχειρηματικές λύσεις και υπηρεσίες που αυτοματοποιούν και απλουστεύουν τη δομή μιας επιχείρησης. Με κατοχυρωμένα πνευματικά δικαιώματα και με δυναμική προς το μέλλον οι λύσεις της QRSTAND βρίσκουν εύπορο έδαφος σε όλα τα καταστήματα λιανικής και την εστίαση που χρειάζεται να αντικαταστήσουν το έντυπο υλικό σε ΑΝΕΠΑΦΕΣ σύγχρονες μεθόδους και ταυτόχρονα να συνδράμει στην άμεση επικοινωνία του πελάτη με την επιχείρηση με το πέρας της επίσκεψή του από τον εκάστοτε χώρο. Η εφαρμογή QRSTAND app βραβευμένη για την εξειδίκευσή της στις εκθέσεις από τα EXHIBITION MARKETING AWARDS θέλησε να πρωτοπορήσει στην κατάργηση των έντυπων φυλλαδίων και σε άλλους επιχειρηματικούς τομείς καθως οι συνθήκες το απαιτούν. Κατεβάστε το application ΕΔΩ
Η NetBee είναι μια εταιρεία που προάγει την καινοτομία και τη δημιουργικότητα στον χώρο του Web & IT. Παρέχει πληθώρα υπηρεσιών, εξοπλισμού και προγραμμάτων σε επιχειρήσεις για τον ψηφιακό μετασχηματισμό τους και την είσοδό τους στην Ψηφιακή Εποχή. Αυτό το επιτυγχάνουμε χρησιμοποιώντας σύγχρονες και καινοτόμες τεχνολογίες όπως: Development .NET, .NET Core, PHP, Python, Angular, Java, MSSQL, MYSQL Design CSS, HTML, Javascript, SVG, PSD, OpenGL, Node.js CLOUD Azure, Office 365, G-Suite, Slack, Microsoft Teams Security ESET, Data Leak Prevention, DeviceLock, Webroot CMS Magento, .NET CMS, Prestashop, Umbraco, Drupal IT DELL EMC, Lenovo, Acronis, Axence, Microsoft, SoftOne
Χρησιμοποιώντας τη σχέση μεταξύ κέρδους, βιωσιμότητας και καινοτομίας, παρέχουμε επιχειρηματικά μοντέλα με μόνιμο θετικό αντίκτυπο και πραγματικό σκοπό για όλους στον οργανισμό. Για να πρωτοπορήσει κάτι ριζικά νέο με μεγάλες και διαρκείς επιπτώσεις, πρέπει να πάρουμε μεγάλα ερεθίσματα – από τα πιο σημαντικά προβλήματα στον κόσμο. 1. SDG’S Υποστηρίζουμε τους στόχους της βιώσιμης ανάπτυξης του ΟΗΕ και τους μεταφέρουμε στον ιδιωτικό τομέα 2. ΠΡΟΚΛΗΣΗ Μετατρέπουμε τις προκλήσεις της βιωσιμότητας σε νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες 3. ΣΥΝΔΕΣΗ Πολλαπλασιάζουμε τη βιώσιμη επίδραση μέσω της σύνδεσης καινοτόμων εταιρείων απο όλο τον κόσμο 1. TALK TO US – Μιλήστε μας Send us a note , we’d love to talk to you Στείλτε μας μια σημείωση , θα θέλαμε να σας μιλήσουμε 2. DIVE WITH US – κολυμπήστε μαζί μας Let’s develop a business strategy together Ας αναπτύξουμε μαζί μια επιχειρηματική στρατηγική 3. CHANGE THE WORLD – Αλλάξτε τον κόσμο Moving together into a better future! Προχωρώντας μαζί σε ένα καλύτερο μέλλον!
Μια σύγχρονη επιχείρηση logistics σε ιδιόκτητο χώρο 5.500 τ.μ Εξειδίκευση σε κατασκευή stand και κάθε είδους χάρτινης συσκευασίας. Έμπειρο προσωπικό που καλύπτει με την τεχνογνωσία του κάθε πιθανή ανάγκη του πελάτη. 24ωρη φύλαξη του χώρου. ‘Άριστη συνεργασία με όλες τις μεγάλες μεταφορικές εταιρείες. ΑΠΟΘΗΚΕΥΤΙΚΗ…γιατί η οργάνωση ξεκινά από την αποθήκη…
Borrow My Brain, Σύμβουλοι Brand Strategy & Storytelling Borrow My Brain δεν σημαίνει μεγάλα γραφεία, ή ξεπερασμένα μοντέλα υπηρεσιών με πρωταρχικό σκοπό το ποσοστό αμοιβής. Υπάρχουμε, για να δανείζουμε εμπειρία και τεχνογνωσία στις επιχειρήσεις και αυτές να οδηγούνται σε ισχυρό Brand, Φήμη και Ανάπτυξη πωλήσεων. Μιλάμε με Brands και Stories! Γιατί όλα είναι Brand… Μια νέα πρακτική στο χώρο του marketing Η Borrow My Brain δημιουργήθηκε για να φέρει μια νέα πρακτική στο χώρο του marketing παρέχοντας διεθνή τεχνογνωσία και πρακτικές, έξυπνες και εφαρμόσιμες ιδέες στον επιχειρηματία και marketer τη στιγμή που τα χρειάζονται. Λύσεις που απαντούν στο εκάστοτε ερώτημα και πρόβλημα ξεχωριστά, χωρίς θεωρίες και έτοιμες απαντήσεις, και χωρίς μόνιμη επιβάρυνση στα λειτουργικά έξοδα της επιχείρησης. Η ιδέα γεννήθηκε από το ερώτημα: γιατί ακόμα βρίσκονται τόσες επιχειρήσεις σε κρίση, τη στιγμή που υπάρχουν τόσοι πλουσιοπάροχα αμειβόμενοι marketers, agencies, digital ομάδες, σύμβουλοι; Γνωρίζουμε τον λόγο. Το Brand στο επίκεντρο Στην εποχή της χαοτικής πληροφόρησης και της έλλειψης έμπειρων στελεχών, η σημασία του Brand δεν είναι στο επίκεντρο. Ξεχάστηκε. Όλοι αντιγράφουν το ίδιο pattern, έχοντας βυθιστεί στο χειρισμό των digital καναλιών. Το Brand, δηλαδή, η διαφοροποίηση, οι πολιτικές, οι υπηρεσίες, ο ιδανικός καταναλωτής, οι τιμές, η αξία, η διαχείριση παραπόνων, οι ιστορίες και […]
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ MY DELIVERY APP Το My Delivery App είναι μία πλατφόρμα δημιουργίας & διαχείρισης online παραγγελιών & κρατήσεων τραπεζιών με ενσωματωμένο πρόγραμμα αφοσίωσης. Κατασκευάζουμε τις δικές σας εφαρμογές για παραγγελίες online μέσω ιστοσελίδας, εφαρμογών Android & iOS, καθώς και μέσω Facebook. Οι εφαρμογές απευθύνονται σε όλα τα καταστήματα που δραστηριοποιούνται στην διανομή φαγητού κατ’ οίκον (delivery) όπως οβελιστήρια, πιτσαρίες, εστιατόρια, σνακ, καφέ κ.α. Η πλατφόρμα παρέχει τη δυνατότητα στους καταστηματάρχες να δημοσιεύσουν & να διαχειρίζονται το μενού τους με αναλυτική περιγραφή, φωτογραφίες, τιμές, συνδυασμούς ειδών κ.α. Να δημιουργήσουν εκπτωτικά κουπόνια τα οποία θα εξαργυρώνονται απευθείας από τον πελάτη με τη χρήση απλού κωδικού ή κωδικού QR. ΒΑΣΙΚΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ Βασικά πλεονεκτήματα του My Delivery App είναι το ότι επενδύετε αποκλειστικά στο δικό σας κατάστημα, στην δική σας επωνυμία. Διαφημίζετε & διαχειρίζεστε το δικό σας κατάστημα μόνοι σας. Έχετε πρόσβαση, αποκλειστικά και μόνο εσείς, στα στατιστικά της επιχείρησης σας & στο πελατολόγιο σας. Οι πελάτες σας κατεβάζουν την δική σας αποκλειστικά εφαρμογή αποκτόντας πρόσβαση στο μενού & στα στοιχεία της δικής σας επιχείρησης και μόνο και όχι σε μία σελίδα όπου υπάρχουν όλοι οι ανταγωνιστές σας. Και το σημαντικότερο δεν πληρώνετε ποσοστά σε κανέναν. Οι παραγγελίες που μπορείτε να λαμβάνετε μέσα από την εφαρμογή διανομής φαγητού κατ’ οίκον (delivery) My Delivery App είναι απεριόριστες και χωρίς καμία απολύτως επιβάρυνση. ΠΡΟΣΔΟΚΩΜΕΝΑ ΟΦΕΛΗ 1. Εύκολη διαχείριση μενού – προσφορών 2. Δημιουργία προσφορών […]
LOUDCOM relies on the ideas, the speed and creativity of its staff. We believe in solutions that are not confined in mere problem solving, but in the creation of a new opportunity for our customer. We set the creation of Content at the heart of Communications. Corporate Communication LOUDCOM takes personally your corporate vision and becomes an integral part of your everyday life. We dare with innovative actions to convey the right message to the right audiences and in the right way. Political Communication LOUDCOM has one goal. Victory. Modern needs require that holistic yet customized models of Strategic Planning and Communication are being provided simultaneously. Political Intelligence & Risk Analysis LOUDCOM helps corporations, asset managers and investment advisors better understand the political driving forces and pro-actively respond to future challenges originating from upcoming political developments. Public Affairs LOUDCOM strives to be proactive, creative and inspiring to get on the top of the politicians’ and influencers’ agenda, to the benefit of the business, society and democracy. Equally ethics and reputation are important for us and for our clients.
H Tsirikos Transport, εκτός της καλυψης των μεταφορικών αναγκών σας στα Δωδεκάνησα, είναι ο επιλεγμένος συνεργάτης σας για τις Οδικές Μεταφορές σας εντός Ελλάδος. Αθήνα – Ρόδος – Κως – Κάλυμνος Αθήνα – Κόρινθος – Πάτρα Αθήνα – Θεσσαλονίκη Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1979 από το Γρηγόριο Τσιρίκο, έμπειρο αυτοκινητιστή από το 1965… Μαζί με την σύζυγό του Μαρίνα Τσιρίκου, και τα παιδιά τους, Γεώργιο, Χρήστο και Πηνελόπη, δεν περιορίστηκαν στις υπηρεσίες μεταφορών, αλλά σύντομα διεύρυναν τις δραστηριότητές τους στις αποθηκεύσεις αγαθών κάθε είδους (ακόμα και ελεγχόμενης θερμοκρασίας), τις Διανομές αγαθών κάθε είδους, και στους Εκτελωνισμούς. Παράλληλα, διατηρούν δίκτυο συνεργατών, με Εταιρείες και Οίκους του εξωτερικού, ώστε τα εισαγόμενα προϊόντα να φθάνουν άμεσα και υπεύθυνα στον προορισμό τους.
Η εταιρεία μας δραστηριοποείται από το 1985 στον χώρο της μεταφοράς μεγάλων φορτίων με πλήρη πανελλαδική κάλυψη και άμεση εξυπηρέτηση . Ο στόλος μας απαρτίζεται από σύγχρονους τράκτορες Euro 5 & Euro 6 , καθώς και 3 επικαθήμενα-κουρτίνες και ένα ψυγείο . Διαθέσιμη και υδραυλική πόρτα . Γιατί να μας επιλέξετε; Διαθέτουμε σύγχρονο στόλο, εμπειρία στην διεκπεραίωση του μεταφορικού έργου και ευελιξία 34 Χρόνια εμπειρίας στις εθνικές μεταφορές Ανάθεση – Προσφορά Είμαστε στην διάθεση σας για να συζητήσουμε τις ανάγκες και να δώσουμε λύσεις για το μεταφορικό έργο της εταιρείας σας, επικοινωνήστε σήμερα μαζί μας!
Πιστεύουμε πως η ευτυχία έρχεται βοηθώντας όσο πιο πολλούς ανθρώπους μπορείς στην ζωή σου! Έχοντας ως γνώμονα αυτό παρατηρήσαμε πως το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι περισσότεροι συνάνθρωποί μας, όταν επισκέπτονται ένα κατάστημα για επισκευή μιας συσκευής τους, είναι η έλλειψη ελεύθερου χρόνου. Έτσι, θέλοντας να βοηθήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερους συνανθρώπους μας, δημιουργήσαμε την Κατ’οικον υπηρεσία επισκευής συσκευών. Με αυτόν τον τρόπο, διατηρείτε απόλυτο έλεγχο του Χρόνου και του Χώρου της επισκευής. Είμαστε μια ομάδα συνεργατών που απαρτίζεται από επαγγελματίες ,οι οποίοι αγαπάμε την δουλειά μας και πιστεύουμε στην καινοτομία. Με χρόνια εμπειρίας στον χώρο των επισκευών διαθέτουμε την κατάλληλη τεχνογνωσία, για να απαντήσουμε σε κάθε τεχνολογική πρόκληση. Εξειδικευόμαστε στις επισκευές Κινητών, Τablets, Υπολογιστών και Laptops και θα χαρούμε ιδιαιτέρως να σας εξυπηρετήσουμε στον χώρο που εσείς θα μας καλέσετε. Επισκευάζουμε κάθε είδους βλάβη σε όλα τα μοντέλα της αγοράς και η επισκευή γίνεται αυθημερόν, μπροστά στα μάτια σας. Το κόστος της επίσκεψης είναι εντελώς δωρεάν, καθώς στην τιμή κάθε επισκευής συμπεριλαμβάνεται μόνο το κόστος του ανταλλακτικού και η εργασία μας. Σε κάθε τεχνολογικό πρόβλημα απαντάμε με συνέπεια, τεχνογνωσία και δυναμισμό. Λύνουμε προβλήματα όπως: Αφαίρεση Υγρασίας Χαμηλό Σήμα Χωρίς WiFi Σπασμένη Οθόνη η Κρύσταλλο Αφής Βάση Σύνδεσης Προβλήματα Λογισμικού […]
Το MyJobNow Delivery σας βοηθάει στη διαχείριση και στελέχωση των υπηρεσιών delivery της επιχείρησής σας. Η εύρεση του κατάλληλου επαγγελματία διανομέα είναι μια δύσκολη υπόθεση αφού η κάθε επιχείρηση έχει ιδιαίτερες ανάγκες ανάλογα με τον τομέα που δραστηριοποιείται. Με το MyJobNow Delivery εξασφαλίζετε: Ποιότητα, αφού όλοι οι υποψήφιοι περνούν από συνεντεύξεις για την εύρεση ευγενικών, εκπαιδευμένων, έμπιστων εργαζομένων. Χρόνο, αφού φροντίζουμε για την εύρεση, πρόσληψη και μισθοδοσία, παραγωγή προγράμματος και αντικαταστάσεις. Συμμόρφωση, αφού όλοι οι εργαζόμενοι είναι ασφαλισμένοι και εργάζονται καθόλα νόμιμα χωρίς να πρέπει να ανησυχείτε εσείς για αυτό. Κόστος, αφού γλιτώνετε άμεσα τόσο κόστοι μισθοδοσίας από περιττές βάρδιες όσο και πολλά έμμεσα κόστη από χρόνο δικό σας ή εργαζόμενων σας για την διαχείριση του προσωπικού. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να επικοινωνήσετε μαζί μας και να μας εξηγήσετε τις ανάγκες σας. Εμείς θα βρούμε τον κατάλληλο διανομέα, θα τον εξοπλίσουμε με εταιρικό μηχανάκι και εξοπλισμό προστασίας, θα διαχειριζόμαστε το καθημερινό πρόγραμμά του και θα φροντίσουμε για όλες τις νομικές διαδικασίες που απαιτούνται. Δείτε περισσότερες πληροφορίες στον σύνδεσμο ή καλέστε μας στο 2111986522
H Pack 4 You είναι μια εταιρεία η οποία ιδρύθηκε από έμπειρα στελέχη και προσωπικό με πολυετή εμπειρία στο χώρο του χαρτοκιβωτίου και των ειδών συσκευασίας. Δραστηριοποιείται στον τομέα κατασκευής και εμπορίας χαρτοκιβωτίων, εμπορευματοκιβωτίων και όλων των συναφών προϊόντων χαρτονιού (κυψέλες, διαχριστικό οντουλέ, κουτιά πρέσας κ.α.) Η άριστη τεχνογνωσία, οι συνεχόμενοι έλεγχοι στην διαδικασία παραγωγής κάνουν την Pack 4 you να διασφαλίζει την ποιότητα του τελικού προϊόντος. Εξυπηρέτηση Επικοινωνήστε μαζί μας,ζητήστε μας προσφορά για τα είδη συσκευασίας – χαρτοκιβώτιαπου χρειάζεται η επιχείρηση σας. Αποστολή Πανελλαδικά Στέλνουμε χαρτοκιβώτιακαι είδη συσκευασίαςσε όλη την Ελλάδα. Ευκαιρίες Καριέρας Επεκτείνουμε το δίκτυο μας!Ευκαιρίες για πωλητέςσε όλη την Ελλάδα.
H Prima Dictio είναι μια εταιρεία που ιδρύθηκε τον Ιούλιο του 2003 έχοντας σαν αρχικό της στόχο την παροχή Τηλεγραμματειακής και Γραμματειακής Υποστήριξης. Τα ιδρυτικά μέλη της εταιρείας είναι άτομα με πολυετή εμπειρία στον ειδικό αυτό χώρο, τα οποία μετά από μελέτη των αναγκών του συγκεκριμένου τομέα δημιούργησαν ένα πρωτοποριακό τρόπο εξυπηρέτησης ο οποίος καλύπτει τις ανάγκες των πελατών, χωρίς να γίνεται η επικοινωνία απρόσωπη και κρύα, αλλά έτσι ώστε μέσα από τον επαγγελματικό να υπάρχει και η ανθρώπινη επικοινωνία. Στόχος της Prima Dictio είναι να διατηρήσει την επαφή των συνεργατών της με τους πελάτες τους και αυτό επιτυγχάνεται μέσω της τηλεφωνικής επικοινωνίας. Ίσως η λέξη τηλεγραμματεία να μην είναι τόσο γνωστή και προσιτή στους περισσότερους επαγγελματίες λόγω του ότι η φύση της δουλειάς μας είναι πολύ εξειδικευμένη και η ιδέα της δημιουργίας της πρωτότυπη. Τηλεγραμματειακή υποστήριξη είναι η παροχή γραμματειακής υποστήριξης μέσω τηλεφώνου. Γίνεται ή μέσω εκτροπής κλήσεων (υπηρεσία δωρεάν παρεχόμενη από τον ΟΤΕ) σε αποκλειστικά δικό σας αριθμό ή ακόμα και διάδοση δικού μας τηλεφωνικού αριθμού αν αυτό εξυπηρετεί τους σκοπούς σας. Η απάντηση της τηλεφωνικής σας γραμμής γίνεται με την επωνυμία που εσείς επιθυμείτε. Σας προσφέρουμε τις υπηρεσίες που θα σας παρείχαν περισσότερες απο μια γραμματείς αφού […]
Παρακολουθώντας την τεράστια επίδραση που δημιουργεί η σπατάλη των ρούχων στο περιβάλλον και τις αξίες μας, συνειδητοποιήσαμε ότι ήρθε η ώρα να κάνουμε μια συνειδητή επιλογή. Να σταματήσουμε τα παράπονα και τις επικρίσεις και να αρχίσουμε να δημιουργούμε. Να εστιάζουμε στις λύσεις. Το Fabric Republic ιδρύθηκε το 2017 και είναι σήμερα ένα ολοκληρωμένο πρωτοποριακό σύστημα διαχείρισης ρουχισμού. Πιστεύουμε στον άνθρωπο και στη συλλογική δύναμη της συνειδητής κατανάλωσης.Ερωτήσεις όπως “ποιος δημιούργησε τα ρούχα μου” και “από ποια υλικά κατασκευάζονται” μας βοηθούν να είμαστε πιο ενήμεροι για τον αντίκτυπο των αγοραστικών μας αποφάσεων. Στο Fabric Republic, εκτιμούμε την καλοσύνη απέναντι στους ανθρώπους και τον πλανήτη.Όλα τα ρούχα μας είναι φτιαγμένα με αγάπη. Είναι εμπνευσμένα και αφιερωμένα σε όλους όσους επιλέγουν να δράσουν.Σε όλους όσους αλλάζουν τα πράγματα προς το καλύτερο. #MoreThanABrand Αγοράζοντας 1 προϊόν: 1 τριμελής οικογένεια αποκτά ρουχισμό για 6 μήνες Άτομα ευάλωτων κοινωνικά ομάδων αποκτούν εργασία 2kg ρούχων δεν καταλήγουν σε χωματερές 10kg CO2 δεν εκλύονται στο περιβάλλον
Με μόλις λίγα χρόνια λειτουργίας η ομάδα μας αποτελείται από στελεχιακό δυναμικό από τους χώρους της τεχνολογίας και της πληροφορικής, της επικοινωνίας, του marketing, του graphic design και της δημοσιογραφίας, διαθέτοντας γραφεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Ένα νέο, φρέσκο και ευέλικτο 360ο new media agency, που με το know how των στελεχών μας, τα πρωτότυπα concept και τη συνέπεια καταφέραμε να μας εμπιστευτεί ένα αρκετά μεγάλο και αξιόλογο πελατολόγιο. Τα digital κανάλια επικοινωνίας και οι τεχνολογίες εξελίσσονται συνεχώς και μας δείχνουν νέους τρόπους επικοινωνίας. Συνδυάζοντάς τα με δημιουργικότητα, φαντασία και πρωτοτυπία, μπορούμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας ολοκληρωμένες υπηρεσίες σε όλο το φάσμα της επικοινωνίας. ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ -Social Media Marketing -Κατασκευή ιστοσελίδων -Κατασκευή e-shop -Online Advertising -Search Engine Optimization -Search Engine Marketing -Mobile Loyalty Application
Οι μέρες της πανδημίας φαίνεται να τελειώνουν και οι συνέπειες αυτής, να πλησιάζουν. Λίγο πριν ξεχυθούμε στους δρόμους, ας αναλογιστούμε τι φέρνει η επόμενη μέρα για το brand μας. Για αρχή, ας πάρουμε μια ανάσα και ας κάνουμε μια αναδρομή στις μέρες του lockdown, από την οπτική των brand. Η φυσική παρουσία έδωσε την θέση της σε ηλεκτρονικά καταστήματα, σε αυξημένα post και σε έξοδα ηλεκτρονικής διαφήμισης. Οι στατιστικές μίλησαν: ο χρόνος του μέσου χρήστη στα social media ανέβηκε αρκετά, το ίδιο και η παρουσία του στα eshop. Η περίοδος αυτή χαρακτηρίστηκε από τις online παραγγελίες και την ανταπόκριση ή μη, των brand. Αρκετά από αυτά βγήκαν μπροστά με διάφορες καμπάνιες, ενώ άλλα έμειναν στο παρασκήνιο, παρατηρήθηκαν διάφορες στρατηγικές και τα κριτήρια για την αποδοτικότητα φαίνεται να αλλάζουν. Πώς επιστρέφουμε άραγε, στην περιβόητη “κανονικότητα” και πώς προσαρμόζουμε την digital παρουσία μας στην “μέτα-covid” εποχή; Νούμερο ένα, αποφεύγουμε αναρτήσεις συναισθηματικά φορτισμένες και ευχαριστήρια post. Το δίμηνο του εγκλεισμού είδαμε αρκετές τέτοιες διαφημίσεις, χορτάσαμε από post που εξυμνούν την δύναμη, την υπομονή ή την αξία της απομόνωσης. Η ανάρτηση ενός ευχαριστήριου μηνύματος για την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στο brand, τις δύσκολες μέρες, φαντάζει ιδανική, αλλά δεν θα αποφέρει το προσδοκώμενο engagement. Οπότε […]
Το CONNECT YOUR CITYδημιουργήθηκε από νέους για νέους. Αποτελείένα Δίκτυο Κέντρων Νέων, τα οποία δραστηριοποιούνται σε επίπεδο γειτονιάς, σε Αθήνα και Βρυξέλλες.Στο CONNECT YOUR CITY, προσπαθούμε να δώσουμε κίνητρα και χώρο για δημιουργία. Κάθε δράση είναι σχεδιασμένη και προσαρμοσμένη στις ανάγκες των ανθρώπων που την παρακολουθούν και αφορούν μία πληθώρα διαφορετικών δράσεων και προγραμμάτων που καλλιεργούν το σώμα, το πνεύμα, τη φύση, τονπολιτισμό και την κουλτούρα. Κάθε νέος μπορεί να αναπτύξει, σχεδιάσει, οργανώσει και υλοποιήσει τις ιδέες του, ενώ ταυτόχρονα μπορεί να απολαμβάνει και να μετέχει στις ιδέες των άλλων, ενισχύοντας περαιτέρω την ιδέα της ομάδας, της συνεργασίας, της καινοτομίας και του ανοιχτού διαλόγου. Όλες οι δράσεις που δημιουργούν, συμμετέχουν και υλοποιούν τα μέλη και οι εθελοντές, αντανακλούν τις αξίες που διέπουν το CONNECTYOURCITY.Μέσα από το δημιουργικό παιχνίδι και τη μη τυπική μάθηση, προωθούνται τοαίσθημα της προσφοράς, υπευθυνότητας, δημιουργικότητας, ομαδικότητας, ευελιξίας, ισότητας, ανεκτικότητας και ειλικρίνειας. Το όραμα του CONNECTYOURCITYείναι ένας κόσμος, τον οποίο χτίζουν και μοιράζονται άνθρωποι ενθουσιασμένοι να τον βελτιώνουν συνεχώς· Μία κοινωνία η οποία γεννά ανοιχτά και δημιουργικά μυαλά.Η αποστολή του CONNECT YOUR CITYείναι ηδημιουργία ενός Παγκόσμιου Δικτύου Νέων, γεμάτο με ψυχαγωγικές δραστηριότητες, μέσα από το οποίο οι άνθρωποι μπορούν να ονειρεύονται, να σκέπτονται και να ηγούνται.ΤοMotto τουCONNECT […]
Το 85% των ανθρώπων χρησιμοποιούν το κινητό τους για να περιηγηθούν στο διαδίκτυο. Με την χρήση του QR-Code τους βοηθάμε να μπορούν να περιηγηθούν απλά με ένα σκανάρισμα από το κινητό τους, σε όλη την ψηφιακή ταυτότητα που έχει μια επιχείρηση ή ένας επαγγελματίας. Αν η επιχείρησή σας διαθέτει λογαριασμό στο (Facebook, instagram, twitter, tik tok, pinterest, website κ.ά.), ο πελάτης σας σκανάροντας από το κινητό του μπορεί να διαλέξει ένα από τα παραπάνω και να περιηγηθεί σε αυτό. Τόσο απλά. Πόσες φορές σε μία κάρτα ή σε ένα φυλλάδιο μπορεί να είναι γραμμένες οι διευθύνσεις σας, αλλά πόσο δύσκολα θα καθίσει ο άλλος να τις πληκτρολογήσει, ενώ τώρα με τα δυναμικά QR-Code όλα είναι θέμα δευτερολέπτων. Ειδικά για τους επαγγελματίες της εστίασης το να κρατούν τους καταλόγους τους, με βάση τα καινούργια πρωτόκολλα λειτουργίας, συνεχώς απολυμασμένους είναι κάτι που έχει κόστος και είναι χρονοβόρο. Με την δυνατότητα του σκαναρίσματος του QR-Code κρατάτε ασφαλείς τους πελάτες σας, το προσωπικό σας και την επιχείρησή σας. Μπορεί να τυπωθεί εύκολα σε χάρτινα τραπεζομάντηλα, σε χάρτινα σουπλα, σε ποτήρια μιας χρήσεις, σε φυλλάδιά σας ώστε οι πελάτες σας να είναι πάντα ενημερωμένοι σε σχέση με εσάς. Εμείς λοιπόν σας προσφέρουμε 4 τρόπους προβολής […]